http://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/45/09-rgCVhXF1Zl.png
http://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/86-ALivWuQe54.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/93-q91TDEgg4M.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/87-YmHBrafRXq.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/88-iaV6vR5whj.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/96-rgzuMuRqDH.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/90-07zjU356vx.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/91-wfkEepAy7B.pnghttp://www.hamikdash.022.co.il/BRPortalStorage/a/32/44/92-vXE7nNghnM.png
http://3.bp.blogspot.com/-CuBKvxgrTHw/TzptFeHjbtI/AAAAAAAAAXg/yGlkJwm-9XU/s1600/%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A2%D7%A8+%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%9F+%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%9F+%D7%97%D7%91%D7%99%D7%91.gif

המשטרה ממשיכה לרדוף את פעילי המקדש באכזריות נוראה


משטרת הר הבית לא בוחלת בשום אמצעים, / מעצרי שוא, טרטורים, איומים, השפלות, בזיונות, מכות רצח ואגרופים עד זוב דם ללא רחמים / פעילי המקדש: ר' יהודה גליק מעתניאל, הרב מיכאל כהן מעמנואל, נריה אופן - מארגון סיבוב השערים, חושפים את הוונדליזם המשטרתי / התנהגות מחפירה
.
מיכאל כהן - עמנואל - 09-7922152, 052-7620101.

מפיץ אקראי של "יבנה המקדש" עוכב ליום חקירות

ביום שלישי טז אדר הגעתי לכותל המערבי כשבאמתחתי גליונות "יבנה המקדש" המאבטחים בכניסה הבחינו בגליונות תקפו ועצרו אותי לקחו ממני את כל אשר עמי כולל הגליונות "יבנה המקדש" והזעיקו את מפקד המשטרה, המפקד אומר לי זה חומר הסתה אתה מעוכב לחקירה, התלווה אלי לקח אותי לתחנת המשטרה 'בית אליהו', מאיפה קבלת את זה? למה אתה מפיץ את זה בכותל? עניתי האם זה חקירה רשמית? רשם את דברי שהוספתי לומר שזה מעצר בלתי חוקי והחומר דברי תורה.

הוציא אותי לחצר בליווי שוטר רב סמל שישמור עלי, בחצר הקיפו אותי פלוגה של אנשי משמר הגבול, שהסברתי להם את העוול שבמדינת היהודים עוצרים יהודי על חומר הסברה בנושא בית המקדש, כולם ענו כאחד אנחנו ממלאים פקודות רק שוטר דתי אחד שביניהם ענה: אתה מאד נהנה מזה שעוצרים אותך. נאמתי לפניהם שרבי נחמן מברסלב אומר שכל מגמתו ומאמציו של המן הרשע הוא לבטל את בנין בית המקדש ועל הענין הזה שאני נושא איתי חומר הסברה על בית המקדש עוצרים אותי בחינם.

הקצין הגיע ועמו תיק קלסר מלא מסמכים שפתח לכבודי ואומר אנחנו לוקחים אותך לחקירות ושם תתן את כל ההסברים על העלונים האלה. מזויינים ליוו אותי ברגל לרחבת הכותל ומשם הסיעו אותי לקישלה, הובלתי לקצין חקירות (עולה מרוסיה ועל כתפו שתי קציצות כסגן אלוף).

ממי קבלת את העלונים האלה האם מיהודה גליק מי מדפיס את העלונים האלה ושוב ושוב בצעקות ממי קבלת את העלונים האלה

לא ברור לי בשביל מה הבאתם אותי פה מה לא טוב בעלונים האלה

אני לא נכנס אם העלון הזה רע או טוב אם אסור או מותר לעלות וזה לא מעניין אותי . תגלה לי מי הביא לך אותם! האם אתה מכיר את יהודה גליק ?

אני לא זכיתי עדיין להכיר אותו רק מתמונות, הוא מרצה מעולה אמיץ לב ופועל לקרב את הגאולה

הגיב על זה בפנים זעופות ללא מלל

האם קראת את זה

עדיין לא הספקתי לקרוא

כמה שילמת על העלונים. קיבלתי בחינם. האם אתה מנוי עליהם. אין לי הו"ק, אז כמה שילמת. קיבלתי בחינם.

מי הוא ראש 'התנועה לכינון המקדש'

לא יודע בוודאות, אולי עו"ד ברוך בן-יוסף

האם אתה יודע כמה חרדים עולים להר

עשרות מאות וגם אלפים

זה שטויות, אתה לא קופץ מדי גבוה, שכן כל הרבנים החרדים מתנגדים לעליה

מי שמתנגד או שהוא שקרן או שאין לא מודעות, מי שמדפיס את העלונים האלה זה לא ילדים, אלא מומחים שמתעמקים בנושא הזה 40 שנה ואין שום אחד שיכול לעמוד מולם בויכוחים.

כולם מטומטמים ורק אתה יודע

לא אמרתי מטומטמים רק חוסר מודעות, מי שטבל והולך במחנה לויה הוא מקיים 3 מצוות עשה דאורייתא ללא עוררין

קבלתי את זה מבחור צעיר ברלינסקי בשטיבלך סטמר בית ישראל.

עבור מי מיועדים העלונים

עבור אנשי עמנואל שמחכים להם לקריאה.

צא החוצה ותמתין

אחרי כשעת המתנה השיב לי את התעודת זהות ושקית העלונים (גנב מזה קצת) אמרתי למאובטחים כל טוב לכם, החוקר צעק עלי אל תעשה יותר שטויות ושוחררתי

נעצרתי ב-7.35 בבוקר ושוחררתי ב-10.25

.
יהודה גליק - עותניאל - 02-996-2415
.
ר' יהודה גליק חטף מכות רצח עד זוב דם ואיומים על חייו ועל חיי משפחתו
.
בשעה 11:30 קבעתי פגישה אישית עם כמה אנשים ברחבת הכותל כאשר תכננתי בסיום הפגישה בשעה 12:30 להיכנס לתפילת מנחה בהר.
בשעה 12:45 ראיתי שהפגישה שלי עוד מתארכת. ביקשתי מהאנשים להמתין כרבע שעה - אעלה להתפלל ואחזור ונמשיך את הפגישה.
בשעה 12:45 הגעתי לכניסה להר ואמרתי למוטי שאני נורא ממהר ואשמח אם אוכל להיכנס היון בזריזות.
באותו זמן עצמו הוא הכניס קבוצה קטנה (פחות מעשרה) דתיים בהדרכת דניאל מיכלסון.
ביקשתי להצטרף אליהם. מוטי אמר לי שאין אפשרות כי הם לא עושים את כל הסיבוב ורק נכנסים לביקור קצר.
אמרתי למוטי שאני מסכים להיכנס איתם למה שהם נכנסים כי אני נורא ממהר ויש אנשים שמחכים לי.
מוטי אמר לי שאי אפשר ושאמתין בחוץ.
לאחר 20 דקות של המתנה בחוץ כשכל הזמן כל הזמן נכנסים תיירים, בשעה 13:05נכנסתי חזרה ואמרתי למוטי " אני נורא ממהר אני מבקש להיכנס"
והוספתי "אתה יודע שבית המשפט קבע שאסור לכם להפלות בין יהודים דתיים לאחרים"
מוטי צעק עליי "לא אכפת לי אתה היום לא נכנס"
ראיתי לאן הרוח נושבת לא רציתי כל עימות אז ויתרתי על הכניסה להר ועזבתי את המקום.
חזרתי לאנשים שאיתם נפגשתי והמשכנו את הפגישה עוד כחצי שעה בכותל והתפללתי מנחה בכותל.
בסביבות 13:50 יצאתי מרחבת התפילה של הכותל. ראיתי ליד הברזים עמדו שלושה שוטרים, אחד שאני מכיר מהסיבובים בהר "הצלם" רולנד קסיס.
היה בידו מצלמה והוא התחיל לצלם אותי יוצא מהכותל. לא לגמרי קלטתי שהוא כאן בשבילי חשבתי שאוליי מדובר במשהו אחר.
אז ניגש אליי הקצין הציג עצמו בתור דותן גרילק. לבקשתי הציג לי תעודה והודיע לי שאני מעוכב על הפרת הסדר הציבורי והכשלת שוטר.
אמרתי לו שאין לי מושג על מה הוא מדבר אבל לבקשתו התלויתי אליו לתחנת "בית אליהו"" עם רולנד קסיס הצלם ועוד שוטר שאיני זוכר את שמו.
תוך כדי כך אמרתי לו שאשמח שזה יהיה קצר כי אני נורא ממהר לעוד פגישות ציינתי בין השאר שיש אדם שהגיע מחו"ל לפגישה איתי והוא נמצא בארץ לזמן קצר.
יצויין כי לאורך כל הזמן ללא הפסקה צילמו אותי בוידיאו מרגע שהתלויתי לקצין עד לסיום החקירה.
לאחר המתנה של כ-45 דקות בבית אליהו נלקחתי ברכב לקישלה עם הוראה של הקצין דותן לרולנד קסיס לצלם אותי ולא להפסיק לצלם אותי אפילו לא לשניה!



לאורך כל הנסיעה צילמו אותי. נסענו הנהג דניאל בלאיש ברכב היה גם מוטי גבאי והצלם רולנד קסיס מצלם כל הזמן כל תנועה.
הגענו לקישלה נכנסתי מיד לחקירה אצל יורם סולימן.
לכל אורך החקירה צילמו אותי. אמרתי ליורם ולצלם שזה נורא מפריע לי ואשמח אם יפסיקו לצלם אותי. (אגב אמרתי לו את זה גם בזמן הנסיעה ואמרתי לו שאני חושב שיש בזה חדירה לצנעת הפרט ושאבדוק אפשרות לתבוע אותו והוא ענה לי שהוא מקבל הוראות רק מהמפקדים שלו.)
במהלך החקירה כדי לבטא את האבסורד בצילום חיטטתי באף מול המצלמה ואמרתי שזה לא נעים לי שהוא מצלם.
יורם סולימן התחיל לצרוח עליי צרחות אימים שאני אפסיק לחשוב שאני מנהל את העולם כאן זה משטרה ולא גן ילדים.
הכל כמובן צולם (אלא אם מחקו את הדברים) עניתי לו בשיא הנוחות שאני מבקש שלא יצעק עליי והוא צרח עוד יותר אני כאן בעל הבית ואני קובע מה יקרה ואתה לא תגיד לי מה לעשות.
במהלך החקירה הוא שאל אותי שאלות ממש לא רלבנטיות לכלום כמו "האם אתה חושב שאני שואל אותך שאלות מצחיקות" או "כמה אנשים לדעתך מבקרים בהר הבית" לאחר שעניתי לו שאיני יודע הוא שוב שאל. השאלות ברובן היו שאלות סרק. הוא טען שחסמתי את הדרך לתיירים בכניסה להר ואמרתי שלא היו דברים מעולם. מעבר לזה השאלות היו סתם לטרטר.
במהלך החקירה אמרתי שאני צריך נייר לנגב את האף וקמתי לשירותים (נמצאים ממש מול חדר החקירות) ואז הם קפצו עלי ואמרו אתה באמצע חקירה ולא תקבע מה לעשות ושוב צרחות אימים.
עם סיום החקירה שנמשכה כחצי שעה הודיעו לי בשם מפקד המרחב שאני מורחק ל-15 יום מהר הבית. ביקשתי לקבל בכתב אמרו שאי אפשר.
מאותו רגע הפסיקו לצלם בוידיאו וצילמו במצלמת סטילס ואז ללא כל התראה מוקדמת קפץ עליי יורם סולימן באגרסיביות רבה מאוד צרח עלי תפס אותי בידיו הפיל אותי לרצפה והתחיל מוציא אותי בכוח. אמרתי לו שאם הוא רוצה שאלך שיבקש ואלך בשמחה.
שוב צרח עליי ותפס אותי והתחיל להוציא אותי בכוח מהמסדרון. בחדר ההמתנה היו באותו זמן ערבים שהיו במעצר ולא רציתי שיראו את הכוחנות של המשטרה אז ממש התחננתי תעזוב אותי ואני אצא לבד אז הצטרף לחגיגה גם מוטי גבאי ושניהם המשיכו לדחוף אותי.
קצין אתיופי ששמו נראה לי אלי ביינה הגיע והתחיל לדבר איתי אמרתי לו אם יעזבו אותי אצא לבד הוא ניסה לבקש מהם שיעזבו אותי אבל הם שמו עליו פס והוציאו אותי עד לכביש. והמשיכו בצרחות ובדחיפות. וברגע מסויים איבדתי קצת את הנועם וצעקתי עליהם "תפסיקו לצעוק עלי אתם לא תפעילו עליי אלימות" אז שוב החל הצלם לצלם ואז יצאתי מהקישלה סביבות השעה 15:40.



אין לי צל של ספק שהכל מבויים והכל רק במטרה אחת להרחיק אותי מההר ולמצוא מתחת לאדמה כל מיני אמתלאות
המשך ההנחיה "חפשו אותו"
מצטרף לתוכן החקירה של הבחור שנעצר שבוע שעבר בכותל עם החוברות של יבנה המקדש
בברכה
יהודה
.
נריה אופן - יצהר

המשטרה עצרה לפני מס' שעות את נריה אופן (ארגון סיבוב שערים) בפסגת זאב בירושלים.

נריה תושב יצהר ואב לשבעה ילדים, אשר מורחק בהרחקה מנהלית משטחי יו"ש ע"י השב"כ ובחתימת אלוף פיקוד מרכז, נעצר בביתו של משה בן זיקרי - פעיל מרכזי בשכונת פסגת זאב העוסק בצביונה היהודי של השכונה.

השוטרים שעצרו אותו במקום מסרו לו כי הוא עצור בחשד להפרת צו אלוף, אך שהגיע לתחנה חיכה לו איש שב"כ, אשר איים עליו שאם אינו יחדל מפעילותו השב"כ יחמיר את הצעדים כנגדו.

ב"ה לאחר מס' שעות של איומים שיחררה אותו המשטרה.

מקור: http://honenu.org.il/ascrolling%20news/229319.php

תגובה 1:

  1. ללכת לבית המשפט, בלי לפחד כלל !

    ולמשטרת הר הבית, כדי בזיון וקצף!

    השבמחק

התגובות נכנסות מידית.
שים לב! תגובה שאינה הולמת את רוח ההלכה תמחק!

http://4.bp.blogspot.com/-t-Ji9ZtSpj4/TybIGtRP2FI/AAAAAAAAATw/iaTFNecd_Vw/s1600/%D7%94%D7%A8+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA+%D7%90%D7%AA%D7%A8+%D7%91%D7%99%D7%AA+%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%93%D7%A9.gif
http://2.bp.blogspot.com/-EPi3iV47DQc/Ty6xF-SUZ6I/AAAAAAAAAWw/3EDr3fzbE_k/s1600/%D7%91%D7%99%D7%AA+%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%93%D7%A9.gif